Rada města Jihlavy při výkonu působnosti valné hromady jako jediný společník obchodní společnosti Správa městských lesů Jihlava, s.r.o.

vyhlašuje

výběrové řízení

na obsazení funkce jednatele / jednatelky obchodní společnosti Správa městských lesů Jihlava, s.r.o., se sídlem Rantířovská 4003/5, 58601 Jihlava

 

  • Místo výkonu funkce – Jihlava.
  • Výkon funkce na základě smlouvy o výkonu funkce dle zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích.
  • Termín nástupu – jmenováním do funkce jednatele (předpokládaný termín srpen - září 2025).
  • Trvání smlouvy – na dobu výkonu funkce jednatele.

 

Předpoklady

  • Vysokoškolské vzdělání - odborné zaměření na lesnictví nebo příbuzný obor výhodou, anebo středoškolské vzdělání - podmínka lesnického zaměření podmínkou spolu s praxí v trvání min. 7 let.
  • Nejméně 5 let praxe ve vedoucí funkci.
  • Zkušenost s vedením organizace obdobného typu výhodou.
  • Splnění formálních předpokladů pro funkci jednatele dle zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích.
  • Občanská a trestní bezúhonnost

 

POŽADAVKY

  • Přehled o ekonomických zásadách řízení obchodní společnosti.
  • Rámcová znalost legislativy týkající se předmětu činnosti společnosti.
  • Rámcová znalost obecné legislativy, zejména:
    zákon o obchodních korporacích,
    legislativa v oboru lesnictví nebo příbuzném oboru,
    občanský zákoník,
    zákoník práce,
    zákon o zadávání veřejných zakázek,
    zákon o obcích.
  • Strategické myšlení, schopnost řešit problémy, orientace na priority.
  • Organizační schopnosti, velmi dobré komunikační, prezentační a řídící dovednosti, kultivovaný mluvený i písemný projev.
  • Dobrý zdravotní stav, psychická odolnost, odolnost vůči stresu, asertivita.
  • Samostatnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita.
  • Spolehlivost, zájem o další kariérní vzdělávání, schopnost týmové práce a orientace na zákazníka.
  • Loajálnost a vysoká morální integrita.
  • Znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou.
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
  • Dobrá uživatelská znalost práce s PC – MC Word, Excel, PowerPoint

 

NABÍZÍME

  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Odměny do max. výše 30 % z ročního pevného základu.
  • Příspěvek na penzijní pojištění.
  • Příspěvek na stravování.
  • Služební automobil, mobilní telefon a notebook.
  • Cestovní náhrady za tuzemské i zahraniční cesty.
  • 25 dní dovolené.
  • Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s výkonem funkce.
  • Školení, kurzy související s prohloubením znalostí jednatele.
  • Nárok na měsíční odměnu v době pracovní neschopnosti.
  • Odstupné ve výši 6násobku měsíční odměny (po 2 letech ve funkci).
  • Možnost získání přechodného nebo trvalého ubytování.

 

PÍSEMNÁ PŘIHLÁŠKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

  • Musí obsahovat jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození zájemce; státní příslušnost; místo trvalého pobytu zájemce; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka; kontaktní adresu, je-li odlišná od místa trvalého pobytu; telefonní číslo a emailovou adresu; datum a podpis zájemce.
  • K přihlášce zájemce připojí ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

  • K přihlášce zájemce připojí strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených činností.

  • Výpis z evidence rejstříku trestů  ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží cizí státní příslušník bezúhonnost čestným prohlášením.

  • Čestné prohlášení, že ohledně majetku uchazeče nebo majetku obchodní korporace, v níž působí nebo působil v posledních 3 letech jako člen orgánu, nebylo vedeno insolvenční řízení podle jiného právního předpisu nebo řízení podle § 63 až 65 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích, a že u něho není dána překážka výkonu funkce.

  • Písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby tohoto výběrového řízení v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění.

  • Písemný záměr dlouhodobé vize rozvoje společnosti, jejího dalšího chodu a řízení v předpokládaném rozsahu max. 5 normostran dle normy ČNS.

  • Předpokládaný záměr zpracovat též do prezentace (formát.ppt), uchazeč předloží prezentaci na flash disku

 

Přihlášky do výběrového řízení včetně povinných příloh doručí zájemce v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ, jednatel SML - Neotvírat“, na podatelnu Magistrátu města Jihlavy (1. patro Hluboká 8, Jihlava), nejpozději do 7. 7. 2025 do 12:00 hodin.

Informace o obsazované funkci (náplň, rozsah činnosti) podá náměstek primátora Ing. Petr Piáček (email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: 732 648 232).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli zrušit i bez udání důvodu.

Schváleno Radou města Jihlavy dne 12. 6. 2025 usnesením č. 3882/25-RM.

Příloha výběrového řízení ke stažení zde