Rada města Jihlavy při výkonu působnosti valné hromady jako jediný společník obchodní společnosti Správa městských lesů Jihlava, s.r.o.
vyhlašuje
výběrové řízení
na obsazení funkce jednatele / jednatelky obchodní společnosti Správa městských lesů Jihlava, s.r.o., se sídlem Rantířovská 4003/5, 58601 Jihlava
- Místo výkonu funkce – Jihlava.
- Výkon funkce na základě smlouvy o výkonu funkce dle zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích.
- Termín nástupu – jmenováním do funkce jednatele (předpokládaný termín srpen - září 2025).
- Trvání smlouvy – na dobu výkonu funkce jednatele.
Předpoklady
- Vysokoškolské vzdělání - odborné zaměření na lesnictví nebo příbuzný obor výhodou, anebo středoškolské vzdělání - podmínka lesnického zaměření podmínkou spolu s praxí v trvání min. 7 let.
- Nejméně 5 let praxe ve vedoucí funkci.
- Zkušenost s vedením organizace obdobného typu výhodou.
- Splnění formálních předpokladů pro funkci jednatele dle zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích.
- Občanská a trestní bezúhonnost
POŽADAVKY
- Přehled o ekonomických zásadách řízení obchodní společnosti.
- Rámcová znalost legislativy týkající se předmětu činnosti společnosti.
- Rámcová znalost obecné legislativy, zejména:
zákon o obchodních korporacích,
legislativa v oboru lesnictví nebo příbuzném oboru,
občanský zákoník,
zákoník práce,
zákon o zadávání veřejných zakázek,
zákon o obcích. - Strategické myšlení, schopnost řešit problémy, orientace na priority.
- Organizační schopnosti, velmi dobré komunikační, prezentační a řídící dovednosti, kultivovaný mluvený i písemný projev.
- Dobrý zdravotní stav, psychická odolnost, odolnost vůči stresu, asertivita.
- Samostatnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita.
- Spolehlivost, zájem o další kariérní vzdělávání, schopnost týmové práce a orientace na zákazníka.
- Loajálnost a vysoká morální integrita.
- Znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou.
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
- Dobrá uživatelská znalost práce s PC – MC Word, Excel, PowerPoint
NABÍZÍME
- Odpovídající finanční ohodnocení.
- Odměny do max. výše 30 % z ročního pevného základu.
- Příspěvek na penzijní pojištění.
- Příspěvek na stravování.
- Služební automobil, mobilní telefon a notebook.
- Cestovní náhrady za tuzemské i zahraniční cesty.
- 25 dní dovolené.
- Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s výkonem funkce.
- Školení, kurzy související s prohloubením znalostí jednatele.
- Nárok na měsíční odměnu v době pracovní neschopnosti.
- Odstupné ve výši 6násobku měsíční odměny (po 2 letech ve funkci).
- Možnost získání přechodného nebo trvalého ubytování.
PÍSEMNÁ PŘIHLÁŠKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
- Musí obsahovat jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození zájemce; státní příslušnost; místo trvalého pobytu zájemce; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka; kontaktní adresu, je-li odlišná od místa trvalého pobytu; telefonní číslo a emailovou adresu; datum a podpis zájemce.
- K přihlášce zájemce připojí ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- K přihlášce zájemce připojí strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených činností.
- Výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží cizí státní příslušník bezúhonnost čestným prohlášením.
- Čestné prohlášení, že ohledně majetku uchazeče nebo majetku obchodní korporace, v níž působí nebo působil v posledních 3 letech jako člen orgánu, nebylo vedeno insolvenční řízení podle jiného právního předpisu nebo řízení podle § 63 až 65 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích, a že u něho není dána překážka výkonu funkce.
- Písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby tohoto výběrového řízení v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění.
- Písemný záměr dlouhodobé vize rozvoje společnosti, jejího dalšího chodu a řízení v předpokládaném rozsahu max. 5 normostran dle normy ČNS.
- Předpokládaný záměr zpracovat též do prezentace (formát.ppt), uchazeč předloží prezentaci na flash disku
Přihlášky do výběrového řízení včetně povinných příloh doručí zájemce v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ, jednatel SML - Neotvírat“, na podatelnu Magistrátu města Jihlavy (1. patro Hluboká 8, Jihlava), nejpozději do 7. 7. 2025 do 12:00 hodin.
Informace o obsazované funkci (náplň, rozsah činnosti) podá náměstek primátora Ing. Petr Piáček (email:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli zrušit i bez udání důvodu.
Schváleno Radou města Jihlavy dne 12. 6. 2025 usnesením č. 3882/25-RM.